2019年2月16日 星期六

龍脊遊


今日係2019215(星期五),趁住冇乜太陽,氣溫亦適中,決定前往龍脊遊覽。龍脊係好多人到香港遠足嘅首選,曾獲旅遊指南《孤獨星球》選為"香港最佳遠足路線"之一,亦係CNN旅遊網站推薦嘅"香港島五條新手遠足路線"之一!

地區:香港島南區
起點:石澳道近土地灣村
終點:大浪灣
行程:4小時
長度:8.5公里
難度:普通

馬塘坳至大浪灣村一段外,多數路段遮蔭(依個就係我選擇冇乜太陽至去嘅原因)。登上打爛埕頂山沿途有碎石,須特別留意;由馬塘坳到大浪灣要往下走約千級石階。

搭地鐵(亦可選擇搭102隧道巴士到筲箕灣巴士總站)從太子站出發前往筲箕灣地鐵站,A3出口,就係筲箕灣巴士總站,然後轉搭城巴9號線前往龍脊起點 - 土地灣。當日係閒日,星期五,但係可能因為巴士班次唔係好密,十多分鐘一班車,因此唔少人等車,同埋企位都肯搭。↓

大概15~20分鐘車程就到達土地灣,大批乘客落車(冇三份一都有四份一),因此唔識路跟大隊都唔駛驚蕩失路。車站對面就係前往"龍脊"入口。睇下個鐘,13:32

因為要到山徑後段先至有廁所,有需要就把握機會先幫襯依度嗰啲流動廁所嘞。

此次旅程簡介:路線起點係石澳道近土地灣村嘅港島徑第八段,由打爛埕頂山至雲枕山嘅一段山徑(見後面介紹)如騰飛嘅龍背般高低起伏,「龍脊」由此而來,終點係大浪灣聞說往大浪灣段並唔係咁好行,因此選擇大潭峽(歌連臣山)段散band,橫掂打卡景點"龍脊"已經行過啦。我選擇旅程用2小時15分鐘。

大概5分鐘,往左看就會到大潭灣入面大潭港同埋紅山半島嘞。

再多走10分鐘,就到一個涼亭及分岔口,去"龍脊"就要往上行。

由起點不到半小時,就會嚟到打卡嘅平台嘞,第一次嚟梗係唔知埞啦,石澳村、大頭洲、五分洲、東龍島統統都係喺網上搵到嘅(網上照片)

喺依度認低威都要講下,早前喺網上睇到下面張照片,係喺打卡平台嘅右手方向。以為跟住依個方向繼續上山實冇錯啦,行行下發現點解自己變"前無古人,後無來者"嘅,回頭睇下啲人龍全部都向左行,立即轉軚跟返大隊,如果唔係你哋就要80日後先至可以見番我嘞😓。

打卡平台往左望就會見到打爛埕頂山嘞,個名邊個改㗎,咁怪嘅?你哋話似唔似"龍脊" - 龍嘅背脊呀?山巒起伏嘛,再加啲想像力咪十足十囉。

打爛埕頂山......

打爛埕頂山望出去...... 石澳鄉村俱樂部、大浪灣、東龍島、遠處就係清水灣鄉村俱樂部、大廟、將軍澳......

標記指示往左去土地灣,往右去大潭峽,我揀咗往右行。依段路大概要行1個鐘,大多係平路,但就冇乜風景睇嘞,都係山路,沿途好多樹根嘅山路。

依度嘅標記指示往左去大潭峽,往右去大浪灣,我揀咗往左行返歸嘞,因為依段路聽講仲要行成個鐘兼且唔係咁好行,"......由馬塘坳到大浪灣要往下走約千級石階?......"聽到都驚。

唔駛10分鐘就嚟到依度,落咗樓梯就到巴士站嘞......

前往筲箕灣嘅9號巴士站喺馬路斜對面㗎。

後記:如果有三條山路畀我揀,1.大棠山,2.經香港大學上山頂,3.龍脊,我寧願揀前二者,理由係石屎路比較好行。龍脊嘅石級好多係長短高低不一,又唔平,兼且仲夾有大小不一碎石,平路斜路都係咁,對於唔行慣山路嘅我確實比較難行,仲要加倍小心,你估仲十八廿二咩。

不過,如果依家有人問我去過龍脊未,我會話:去過啦!哈哈。





沒有留言:

張貼留言