2016年9月4日 星期日

首頁

各位家族成員:
Google電郵通知我,Google Drive免費網站將於20168月底玩完。我因為係食"免費午餐",因此得抗議,冇得阿吱阿

佢哋死食開"免費午餐"我係唔會畀錢保留現有網站,因此提議我改用佢哋另一個免費產品 - Google Blogger

既然唔肯畀錢,有又係時間,辦法,唯有死死氣學人寫blog。因為初學,梗係乜都唔識,問題多多嘅嘞,邊學邊改,邊學邊寫

Google Blogger係自動提供2個版本,即係"網路版"同埋"行動版"
- 網路版:用電腦觀看時會自動顯示網路版
- 行動版:用手機觀看時會自動顯示行動版版本

電腦顯示屏較大,唔駛講都知梗係網路版易易用啦,行動版就方便起個手機隨時隨地都得。

唔駛驚,我肯定唔會日日寫煩住你,況且我邊有我命易過啦,有新會另行通告,哈哈!

今日開檔.........


沒有留言:

張貼留言