2016年9月6日 星期二

常平1日遊

常平1日遊(探訪阿拉) 

我哋原本諗住32號搵阿拉拜年嘅,但係因為佢事先有約,因此改到噚日2016316日至成行囉。冇所謂啦,開講都有話有心唔怕遲,十月都係拜年時嘛。 


大哥、我、阿棠、秀雯、阿龍、阿賢、阿添(吓,阿添?係呀,阿添呀,好賞面喎,第一次出場,聽講第二日17號一早仲要到尖沙咀返新工添喎,原來佢想睇下六叔間豪宅。阿添,努力加油,希望我哋亦都好快有機會去睇下你間豪宅啊!) 


我哋一行7人乘搭位於砵蘭街嘅環島旅運10點嗰班車直奔常平。做生意都係孭住個算盤嘅,車票註明"香港段不設座號"原因係由香港到深圳灣段嘅乘客 (例如:香港往常平、香港往東莞、香港往新會等等......,都同坐一架車,過關後再轉搭另一架專往目的地嘅巴士,咁就慳番啲成本啦,好吖!)。閒日乘客唔多,一架車都坐唔滿。

一如阿拉所料,由開車到常平站需時2個小時15分左右。到達常平剛好係12:16分。

阿賢用緊聯通HK$78嘅一卡兩號3G月費計畫,可以用 HK$0.50一分鐘喺大陸打電話,如果好用我都想轉用,因為依家嘅2G月費計畫成日都冇訊號,吹脹。於是由佢打電話畀阿拉,原來阿拉已經喺美怡登酒店中餐廳開咗枱等我哋。間酒店中餐廳有免費wifi,阿拉話仲可以上埋面書(Facebook)添。飽餐一頓後(唔平啊,食咗4xx幾蚊人民幣呀,秀雯阿賢埋單,多謝多謝!)就梗係去阿拉度啦。因為8個人一次坐唔晒一架車,大哥、阿棠、秀雯等先坐第一架車,我、阿龍、阿賢、阿添就趁機去影碟舖買碟。我嘅目標原本係買番啲3D藍光碟嚟睇下門口嘅,啲3D藍光碟賣3545蚊人民幣,正版就要12百,23百不等,而普通2D藍光碟就賣12蚊人民幣,所以唔貴。 但係發覺選擇就真係唔多,一係我已經下載咗又或者我唔鍾意,所以買唔成。都係阿龍好嘢,係咁意都買咗百零蚊..... 

下面嘅視頻(0:11分鐘 1.18MB) 可以旋轉及放大睇啊。



飯後甜品紅棗糕 

返到阿拉屋企阿龍第一時間就梗係試下佢啲演唱會碟啦,期間我哋就巡視一下四周嘅環境。第一個發現就係比上次起多咗幾棟新樓同埋會所。嗯.....好唔好掃番幾個單位呢?下次六合彩開獎後講畀你哋聽。

下面嘅視頻(0:18分鐘 1.91MB) 可以旋轉及放大睇啊。



 新落成嘅會所↓ 

阿拉屋企有wifi,佢用緊嘅中國移動手機服務計畫又真係幾鬼抵用:128蚊人民幣一個月,包420分鐘通話同埋3GB數據、4G手機上網同埋屋企 wifi上網。諗下諗下我依家淨係畀8MB嘅龜速寬頻上網每個月都要HK$268,比起真係好鬼貴同慢囉,李""楷條友先係用張紙換咗我啲錢,繼而收我 天價嘅上網費,咁鬼多錢仲咁做真係冇天理呀.....

大哥就喺依個時候發揮佢照顧兄弟嘅潛能嘞,原來佢帶埋個專用吸塵機嚟同阿拉除螨,出錢出力。歐陽家依個照顧兄弟姊妹嘅優良傳統值得我哋重視和延續啊。

然後我哋就睇周星馳嗰套收咗30幾億人民幣破晒記錄嘅"美人魚"嘞。可能因為係國語版(周星馳啲無厘頭戲係要聽番廣東話至傳神嘅嘛),而且音質差(好似喺戲院盜錄咁有好多雜音),畫面質素亦只一般,個人感覺就係".....咁就收30幾億嘅嗱"囉。

噚日嘅天氣都有啲凍,個飯廳同客廳兩邊扯風,再加埋磚地板我哋又冇著鞋,於是阿拉開咗暖氣畀我哋嘆,當堂舒服晒。

下午茶時間身為主人家嘅阿拉梗係要我哋賓至如歸啦,冇咖啡因嘅咖啡、熱烘烘嘅波羅飽同埋法飽、自製蒜蓉牛油果醬、名貴嘅Godiva曲奇餅相繼出場,大家亦都唔客氣同佢清倉。







然後阿拉拎出佢嘅音樂影碟畀大家欣賞,依啲係佢同阿龍嘅強項,我就只能夠間唔中賣魚頭「搭嘴」。

噴咗一輪口水後,六點半左右我哋就去食晚飯嘞。因為8個人,阿拉就叫咗一個酒店相熟司機,分2架車車我哋去飯堂 - 會龍居嘞(次次都係嚟依度仲唔係飯堂?)


食咗乜?依啲囉
客家釀豆腐 
豉油鴨 
炸魚片 
鐵板爆生腸 
雲耳炒密豆 
上湯菜心 
燒雞 
焗魚腸 
糖不甩(送嘅) 

又係食咗4xx幾蚊人民幣,大家都話抵過晏晝果餐囉。又係秀雯同埋阿賢畀,點係呀,多謝多謝!

食完飯阿拉同個司機就車我哋去火車站搭火車。班車開21:09,返到香港大概11:10,快小小,但係就要行一大段路轉車囉,有得揀我都係揀搭巴士 舒服啲。順帶一提,過關前喺阿賢相熟嘅舖頭買多一支上海出產嘅皮康王,開價8蚊還價7蚊成交。今日前後買咗3支咁多做乜呀?有類固醇喎。知嘞,會小心用嘅嘞,不過又真係幾有效嘅。

皮康王 

 

講開又講,幾時去阿拉果度BBQ啫?弊,畀阿拉知道添.............

備註:相片/視頻由秀雯提供,不敢叨光。





沒有留言:

張貼留言